שמי עידו ולדמן – אבא לשניים, מתגורר ברחובות ואני עוסק בקידום אורגני, בניית אתרים, ניתוח ביצועים, שיפור המרות לאור החזון של עסקים גדולים, בינוניים וקטנים מאז 2009. במרוצת הזמן שחלף עבדתי עם לא מעט עסקים בתחומים שונים ונחשפתי לדקויות והמורכבויות שיש בכל אחד מהם, לא משנה כמה גדול או קטן מחזור העסקים שלו.

למה בחרתי לעסוק בקידום עסקים?

רגע לפני גיל 42, החלטתי לעזוב את הבית החם שהיה לי בתור שכיר בחברת "המקצוענים" וללכת למקום חדש משלי, כזה שיש לי יכולת לעצב לפי החזון שלי, לשלב בין עבודה עם מספר בעלי עסקים מצומצם, איתם אוכל לפתח מערכת יחסים עסקית מוצלחת ומהנה, לראות אותם מגשימים את המטרות שלהם ולעשת את זה עם חיוך, שקיפות ובגובה העיניים.

במהלך חיי המקצועיים, עבדתי עם ועבור כמה מהחברות המובילות בתחומן, לרבות זאפ, רסט, משפטי, דוקטורס, המקצוענים, שבירו, עמותת "החלוץ" ועוד. נהניתי מאוד מהעבודה עם ההנהלות, צוותי האסטרטגיה והשיווק, אבל הפרויקטים המרגשים שעסקתי בהם היו שייכים דווקא לעסקים קטנים יותר, כאלו שנמצאות בבעלות פרטית, בלי צוות גדול ובלי תקציבי עתק. התחושה שאפשר לעזור לעסק להוציא מעצמו את המיטב, באופן שיאפשר לו גם לצמוח וגם להתאים למחזור הכספים שלו מאוד קוסמת לי. לכן אני משתדל לעבוד לא רק עם לקוחות גדולים, עם כיסים עמוקים, אלא גם לייצר חבילת שיווק וקידום לעסקים קטנים יותר.

למה קידום עסקים ולא קידום אתרים?

אתר האינטרנט של העסק הוא ללא ספק אחד הכלים החשובים ביותר שיש בנמצא, ושיפור הנוכחות של האתר יכולה להיות מאוד אפקטיבית, אבל מדובר רק באחד מהכלים ואני מאמין בגישה יותר הוליסטית, כזו שמאפשרת הבנה עמוקה של מה הצורך שלך ולמצוא את סט הכלים הספציפי שיתמוך בצורך הזה בצורה הטובה ביותר. המטרה שלי היא להביא את הביצועים של העסק למקום האופטימלי, לאפשר לו להיות מה שרצית שיהיה ולא להתמקד בפרמטרים מספריים שלא בהכרח משרתים אותך.

פרסומים שלי במקומות נוספים

כמו הרבה מקדמים אחרים, יש לי לא מעט מה להגיד ולעיתים קרובות אני משתמש בבמה שניתנת לי בקרב קולגות כדי להפיץ את משנתי. תוכלו לקרוא קצת מתוך הפרסומים שלי כאן:

קידום אתרים לעסקים קטנים: 8 כללי אצבע לבעלי עסקים

איך לעשות קידום אתרים לעסקים קטנים שמבוססים על אדם אחד

7 מומחים, 35 דעות: מגמות קידום אתרים לשנת 2015

איך מקדמי אתרים יכולים להיעזר בתורת המשחקים בקבלת החלטות

מיקום ממוצע בכלי מנהלי האתרים: מה הוא באמת אומר?

סוגיות בנושא autthor-ranking