המוניטין שלך ושל העסק שלך יכול להיות ההבדל בין גולשים שמגיעים לאתר שלך או לעמוד העסקי בפייסבוק ונוטשים אותו לטובת בחירה במתחרה, לבין לקוחות חדשים או צרכנים חוזרים. האם שמך הולך לפניך ומשדר את המסר שרצית להעביר?


במסגרת שירותי היח"צ וניהול המוניטין שאני נותן, נכללים ייעוץ, הכוונה וטיפול בנושאים:

  • הופעות ואזכורים בגופי תקשורת
  • התנהלות במדיה חברתית בשגרה ובאירועים חריגים
  • שיתופי פעולה עם קולגות
  • התמודדות עם משברים תדמיתיים
  • התמודדות עם קידום שלילי

האם העסק שלך צריך יחסי ציבור וניהול מוניטין?

לתפיסתי, לא משנה אם מדובר בעסק משפחתי קטן או חברה המעסיקה עובדים רבים במספר מיקומים ברחבי הגלובוס, השם שלך הוא אחד הנכסים הכי משמעותיים בקידום המכירות. בין אם שנעו עליך בהמלצה חברית, נתקלו בך בשיטוט בגוגל או ראו מודעת פרסומת של העסק – שם טוב מגדיל את הסיכויים שלך להיתפס כמקום הנכון ובסופו של דבר להגדיל גם את המכירות.

כמו בתחומים אחרים של שיווק, המיקוד, התקציב וסדר העדיפות משתנה בהתאם לתחום ולהיקף המחזור העסקי והתפקיד שלי הוא לעזור לך לקבל את ההחלטות הנכונות ובחור את היקף המאמצים שכדאי להשקיע ביחסי הציבור, על מנת להחזיר את ההשקעה לארוך זמן.

מה כוללת עבודת יח"צ?

למרות שהמונח מיוחס בדרך כלל לגופים גדולים וחזקים במשק, ישנן הרבה פעולות יח"צ שגם עסק בתחילת דרכו יכול וצריך לבצע:

  • אזכורים במדיה חברתית
  • אזכורים בעיתונות הכתובה, באתרי תוכן רלוונטיים, בטלוויזיה, ברדיו ועוד
  • שיתופי פעולה עם קולגות ועם עסקים מתחומים מקבילים שקושרים את המוניטין שלך ושלהם
  • המלצות וביקורות חיוביות מטעם לקוחות מרוצים
  • ניהול משברים וטיפול נכון ואפקטיבי בתלונות, השמצות וביקורות
  • מיתוג ראוי, שמציג אותך כנותן שירות מצוין, מתמקד בחוזקות ובייחודיות שלך

רוצה לקבל מענה לשאלות בנוגע ליח"צ וניהול מוניטין?