"87% מאנשי השיווק והקידום באינטרנט שמספרים לכם על השיטה הייחודית שלהם, ישתמשו בנתונים מספריים מומצאים שאין דרך לאמת או להפריך אותם. חלקם אף יביאו את הדברים כציטוט מפוברק מפי אדם בעל שם" (תומס אלווה אדיסון)
עם נתונים קשה להתווכח
בתרשים המצורף למעלה תוכלו לראות הרבה מידע, מגמת שיפור, ומספרים גדולים שיגרמו לכם להרגיש בידיים טובות, למרות שעדיין לא הסברתי כלום, למעשה תפקידו של הגרף לומר לכם – "זה מסובך להבין ואם אתם לא מבינים מה שרשום כאן, אז עדיף להשאיר את הבמה למומחה" (שהציג לכם את הגרף מלכתחילה)
אני לא כאן כדי לבלבל אתכם, או להסיט את תשומת הלב
אין לי שיטת קסם, בתחום העיסוק שלי אין נוסחאות פלא שעובדות מיד ובאפקטיביות זהה לכל עסק.
מה שיש לי זה היכרות עמוקה עם טכניקות ופרקטיקות מעולמות שונים, ניסיון מעשי בקידום עסקים קטנים וגדולים כאחד ובעיקר גישה מאוד אישית לנושא.
אני מאמין שכדי שאצליח בתחום הזה לאורך זמן, חשוב שאכיר את "הביזנס" שלך לעומק, להבין מה חשוב לך בעל העסק, מי הם הלקוחות הפוטנציאליים והקיימים, אילו מתחרים וקולגות פועלים בשוק, מה הם היתרונות היחסיים והבלעדיים של המוצרים והשירותים שאתה מוכר.
רק אחרי עריכת היכרות הדדית ותיאום ציפיות, אפשר לגשת למלאכת הקידום עם הכלים הנכונים, תוך שילוב המיומנויות המקצועיות שצברתי, יחד עם הידע הבלתי נדלה שלך בתחום שבו פועל האתר.
אני לא עובד עם כל עסק
לאור האמור לעיל, חשוב מאוד הכימיה ושיתוף הפעולה ביני לבין מי ששוכר את שירותי. בלי הכימיה הזו אני לא יוצא לדרך ואני מעדיף לעבוד עם מספר קטן של לקוחות, אליהם יש לי חיבור, מאשר בשיטת הסרט הנע.