שמי עידו ולדמן – אבא לשניים, מתגורר ברחובות ואני עוסק בקידום אורגני, בניית אתרים, ניתוח ביצועים, שיפור המרות לאור החזון של עסקים גדולים, בינוניים וקטנים מאז 2009. במרוצת הזמן שחלף עבדתי עם לא מעט עסקים בתחומים שונים ונחשפתי לדקויות והמורכבויות שיש בכל אחד מהם, לא משנה כמה גדול או קטן מחזור העסקים שלו.

למה בחרתי לעסוק בקידום עסקים?

רגע לפני גיל 42, החלטתי לעזוב את הבית החם שהיה לי בתור שכיר בחברת "המקצוענים" וללכת למקום חדש משלי, כזה שיש לי יכולת לעצב לפי החזון שלי, לשלב בין עבודה עם מספר בעלי עסקים מצומצם, איתם אוכל לפתח מערכת יחסים עסקית מוצלחת ומהנה, לראות אותם מגשימים את המטרות שלהם ולעשת את זה עם חיוך, שקיפות ובגובה העיניים.

למה קידום עסקים ולא קידום אתרים?

אתר האינטרנט של העסק הוא ללא ספק אחד הכלים החשובים ביותר שיש בנמצא, ושיפור הנוכחות של האתר יכולה להיות מאוד אפקטיבית, אבל מדובר רק באחד מהכלים ואני מאמין בגישה יותר הוליסטית, כזו שמאפשרת הבנה עמוקה של מה הצורך שלך ולמצוא את סט הכלים הספציפי שיתמוך בצורך הזה בצורה הטובה ביותר. המטרה שלי היא להביא את הביצועים של העסק למקום האופטימלי, לאפשר לו להיות מה שרצית שיהיה ולא להתמקד בפרמטרים מספריים שלא בהכרח משרתים אותך.

פרסומים שלי במקומות נוספים

כמו הרבה מקדמים אחרים, יש לי לא מעט מה להגיד ולעיתים קרובות אני משתמש בבמה שניתנת לי בקרב קולגות כדי להפיץ את משנתי. תוכלו לקרוא קצת מתוך הפרסומים שלי כאן:

מיקום ממוצע בכלי מנהלי האתרים: מה הוא באמת אומר?

סוגיות בנושא autthor-ranking